Robbantani készül a német piacon a Ryanair
Az ír fapados légitársaság vezetője szerint megduplázhatja pár éven belül részesedését a Lufthansa fellegvárában.
Az ír fapados légitársaság vezetője szerint megduplázhatja pár éven belül részesedését a Lufthansa fellegvárában.
Ezzel magyarázható ugyanis, hogy nyolc százalékkal esett a Ryanair adózott eredménye az üzleti év harmadik negyedévében a 2015-ös évhez viszonyítva.
A számok nem azt mutatják, hogy 5-10 éven belül ingyen repülhetünk. Sajnos nagyon nem, hiába pendítette meg a tervet a Ryanair vezére.
A gondolat elégfuturisztikusnak tűnik, de egykor maga a fapados légitársaságok ötlete is annak tűnt.
Michael O’Leary megint emlékezeteset dobott.
Kétharmaddal nőtt a fapados légitársaság profitja, miután úgy döntöttek, befejezik a tahóságot. Igaz, a kedvesség az utasoknak pénzbe kerül.
Michael O'Leary, a Ryanair vezérigazgatója csütörtöki dublini bejelentése szerint Ciprusra utazik, hogy tárgyalásokat folytasson az évek óta veszteséges Cyprus Airways megvásárlásáról.
Igencsak érdekesen sült el a Ryanair fapados légitársaság vezérének, Michael O'Learynek élő Twitteres kérdezz-felelekje. O'Leary nem volt tisztában a miniblog alapvető szabályaival, ráadásul szexista kijelentéseket tett, egy csomó kínos kérdést pedig megválaszolatlanul hagyott.
Michael O’Leary egyre hírhedtebb mocskos szájáról. Arról nem beszélve, hogy a mondatok, ahová a trágárságok becsúsznak, tartalmuknál fogva is jogi kategóriát képezhetnek. Utoljára egy kétgyerekes anyát hülyézett le.
Már ötszázezren utaztak Ryanairrel Budapestről vagy Budapestre a légitársaság februári budapesti bázisnyitása óta - közölte a cég, amely extra akciókat hirdetett erre az alkalomra.
Mától magyarul is elérhető a Ryanair honlapja, és bővülhet a cég nálunk állomásozó gépeinek száma - derült ki egy sajtótájékoztatón.
Újraindítja budapesti járatai egy részét a legnagyobb európai diszkont légitársaság, a Ryanair - jelentette be Michael O'Leary, az ír low cost légitársaságvezérigazgatója Budapesten. O'Leary a hvg.hu-nak elmondta, hogy a Malév pénzügyi bajai csak részben játszottak szerepet a döntésben, sokkal inkább a Budapest Airport kapott, a korábbiaknál jóval kedvezőbb feltételek számítottak, és nem tartanak a magyar piac nagy halától, a WizzAirtől.