Durva gyomrost kapott a Ryanair
Az Európai Bíróság most az ír fapados légitársaság vitatható gyakorlatát kaszálta el.
Az Európai Bíróság most az ír fapados légitársaság vitatható gyakorlatát kaszálta el.
Az ír fapados légitársaság vezetője szerint megduplázhatja pár éven belül részesedését a Lufthansa fellegvárában.
Ezzel magyarázható ugyanis, hogy nyolc százalékkal esett a Ryanair adózott eredménye az üzleti év harmadik negyedévében a 2015-ös évhez viszonyítva.
A számok nem azt mutatják, hogy 5-10 éven belül ingyen repülhetünk. Sajnos nagyon nem, hiába pendítette meg a tervet a Ryanair vezére.
A gondolat elégfuturisztikusnak tűnik, de egykor maga a fapados légitársaságok ötlete is annak tűnt.
Michael O’Leary megint emlékezeteset dobott.
Kétharmaddal nőtt a fapados légitársaság profitja, miután úgy döntöttek, befejezik a tahóságot. Igaz, a kedvesség az utasoknak pénzbe kerül.
Michael O'Leary, a Ryanair vezérigazgatója csütörtöki dublini bejelentése szerint Ciprusra utazik, hogy tárgyalásokat folytasson az évek óta veszteséges Cyprus Airways megvásárlásáról.
Igencsak érdekesen sült el a Ryanair fapados légitársaság vezérének, Michael O'Learynek élő Twitteres kérdezz-felelekje. O'Leary nem volt tisztában a miniblog alapvető szabályaival, ráadásul szexista kijelentéseket tett, egy csomó kínos kérdést pedig megválaszolatlanul hagyott.
Michael O’Leary egyre hírhedtebb mocskos szájáról. Arról nem beszélve, hogy a mondatok, ahová a trágárságok becsúsznak, tartalmuknál fogva is jogi kategóriát képezhetnek. Utoljára egy kétgyerekes anyát hülyézett le.
Már ötszázezren utaztak Ryanairrel Budapestről vagy Budapestre a légitársaság februári budapesti bázisnyitása óta - közölte a cég, amely extra akciókat hirdetett erre az alkalomra.
Mától magyarul is elérhető a Ryanair honlapja, és bővülhet a cég nálunk állomásozó gépeinek száma - derült ki egy sajtótájékoztatón.
Újraindítja budapesti járatai egy részét a legnagyobb európai diszkont légitársaság, a Ryanair - jelentette be Michael O'Leary, az ír low cost légitársaságvezérigazgatója Budapesten. O'Leary a hvg.hu-nak elmondta, hogy a Malév pénzügyi bajai csak részben játszottak szerepet a döntésben, sokkal inkább a Budapest Airport kapott, a korábbiaknál jóval kedvezőbb feltételek számítottak, és nem tartanak a magyar piac nagy halától, a WizzAirtől.